TruckStop Radio

    woensdag 29 maart 2023

    Kansas - De Zonnebloem Staat


    Zoals je je misschien herinnert, hebben we onlangs de Kansas DLC voor American Truck Simulator aangekondigd. Voordat we volledig ingaan op het klassieke nieuws over de ontwikkeling, hebben we besloten om met een aantal ontwikkelaars rond de tafel te zitten en een blogartikel te maken waarin je wat meer te weten komt over enkele van de SCS-leden zelf, maar ook over hun mening over deze DLC. Leun achterover, ontspan en kijk wat Patrik, Seki, Martin, Ilona en Anton te vertellen hadden over wie ze zijn en ... wat werken aan de Zonnebloem Staat (Sunflower State) voor hen betekent.




    Patrik, Kansas DLC Lead




    Als hoofd van het  Map Ontwikkelteam, voor American Truck Simulator, is het mijn primaire verantwoordelijkheid om toezicht te houden op de ontwikkeling van de toegewezen mapuitbreiding, momenteel de Kansas DLC. Ik heb eerder de Washington en Colorado DLC's geleid en ik begon als vaste kaartontwerper toen we nog aan Californië werkten.

    Ons doel met de Kansas DLC is om spelers te laten zien dat zelfs ogenschijnlijk lege en eentonige staten hun eigen unieke sfeer en indruk hebben. Onze grootste uitdaging in dit project is om grote grasvelden te creëren die visueel aantrekkelijk, modern en goed gemaakt zijn. Kansas heeft een aparte architectuur die verschilt van de staten waaraan we in het verleden hebben gewerkt, dus we staan ​​ook voor de uitdaging om nieuwe activa te creëren, zoals verwaarloosde winkels, kazernes, huizen en andere gebouwen.

    Spelers kunnen zich verheugen op een dozijn nieuwe steden, en we zullen de lijst in de loop van de tijd geleidelijk vrijgeven. We werken ook aan het verbeteren van het economisch model, dat we te zijner tijd zullen delen met onze #BestCommunityEver. Bovendien zullen nieuwe economische ketens worden geïntroduceerd als onderdeel van de Kansas DLC, zoals we regelmatig doen met elke nieuwe DLC's in ATS.



    Seki, DLC Asset Lead



    Als hoofd van het DLC Assets team en een senior grafisch ontwerper, omvat mijn rol bij SCS uit het samenwerken aan grafische afbeeldingen voor ATS en alle gerelateerde projecten. Ik werk al zeven jaar bij het bedrijf en heb bijgedragen aan alle DLC's voor ATS die tot nu toe zijn uitgebracht. Hoewel er anderen in het team zitten, is samenwerking de sleutel tot ons succes en ik dank het hele ATS-team voor onze prestaties.

    Als hoofd van het DLC Assets team, ben ik verantwoordelijk voor de kwaliteit en levering van alle benodigde 3D-modellen voor de DLC, inclusief alles van generieke banken tot stads- en depotgebieden waar vrachtwagens rijden. Ik overleg met kaartontwerpers en zorg ervoor dat alle oriëntatiepunten worden afgeleverd bij hun steden of nederzettingen. Ik kwam aanvankelijk bij SCS als grafisch ontwerper, waar ik modellen voor de game maakte, waaronder het laatste grote project, Random Events. Ik schakelde toen over naar hoofd DLC's en voltooide projecten in Idaho, Texas en werk momenteel aan Kansas.

    Ons doel is om spelers een nieuwe staat te brengen, waarbij ze talloze uren in hun vrachtwagens kunnen doorbrengen en de schoonheid van Kansas en zijn industrieën kunnen ontdekken. We streven ernaar om de vorige kaartuitbreiding te verslaan, inzake kwaliteit en spelers de best mogelijke spelervaring te bieden. We hebben veel nieuwe herkenningspunten toegevoegd aan steden en hun omgeving, waaronder unieke rustplaatsen, vrachtwagenstopplaatsen en industrieën. Met elke DLC verleggen we de grenzen van onze creatie en we geloven dat Kansas daar een goed voorbeeld van zal zijn. Hoewel we nog niet alles kunnen onthullen, kunnen spelers zeker uitkijken naar veel nieuwe locaties en ervaringen.





    Martin, Kansas DLC Map Designer





    Ik ben 2 jaar geleden bij SCS begonnen en heb aan verschillende projecten gewerkt, waaronder California Rework, Texas en de stad Emporia, wat mijn eerste poging was om een ​​stad te ontwerpen. Momenteel werk ik aan twee nederzettingen, wegen, en we hebben een nieuw palet van terreinmaterialen ontvangen, waaronder ook een nieuwe set grassen die ik in de kaart moet opnemen.


    Een van de meest opwindende onderdelen van mijn werk tot nu toe was het ontwerpen van de stad. Mijn focus ligt nu echter op het creëren van een landelijke boerensfeer in Kansas, dat bekend staat om zijn uitgestrekte grasvlakten en boerengemeenschappen. Er zullen veel boerderijdepots, boerderijassets, silo's en windmolenparken zijn om te verkennen en spelers krijgen de kans om met hun vrachtwagens dichtbij de velden te komen.


    Al met al kunnen spelers zich verheugen op een echt meeslepende ervaring in Kansas, met een focus op het agrarische erfgoed van de staat en prachtige natuurlijke landschappen.





    Ilona, Kansas DLC Map Designer



    Als kaartontwerper bij SCS, gedurende vier jaar, ben ik verantwoordelijk voor het ontwerpen van de plattegronden van twee steden, Colby en Hays, in het westen van Kansas. Ik ontwierp ook depots en generieke architectonische elementen, zoals winkels en huizen in voorsteden, die de diverse bouwstijlen van de staat weerspiegelen. Als onderdeel van de nieuwe DLC, hebben we bijvoorbeeld een fysieke winkel toegevoegd en ik hoop dat deze nieuwe winkel een geweldig authentiek detail zal zijn voor het stadscentrum. Bovendien wordt de generieke architectuur in Kansas gekenmerkt door een grote diversiteit, omdat deze in veel opzichten uniek is, maar ook elementen bevat van verschillende bouwstijlen uit de omliggende staten.


    Ik heb eerder aan Oregon, Utah, Colorado en Texas gewerkt en kijk er het meest naar uit om een ​​authentieke ervaring te creëren die het unieke gevoel van Kansas overbrengt. De grootste uitdaging zal zijn om de uitgestrektheid van de open vlaktes en eindeloze vergezichten weer te geven door het gebruik van details. Spelers kunnen zich verheugen op het verkennen van de boerderijen, vlaktes en stadssteden van Kansas, met unieke architectuur en details die de essentie van de staat weergeven.





    Anton, Researcher




    Als onderzoeker houd ik me een beetje met van alles bezig. Bij elke taak bestaat ons werk uit twee componenten. Ten eerste moeten we zoeken naar meer technische informatie, zoals welke varianten van het magazijn meer typerend zijn voor een bepaalde staat. Maar ook proberen we een diepere betekenis te vinden achter de ruwe data die we verwerken. Tijdens het werken aan de Kansas DLC hebben we bijvoorbeeld veel inspiratie gehaald uit het werk van Amerikaanse schilders die bekend staan ​​als de regionalisten. Ze staan ​​erom bekend het Amerikaanse middenwesten op een heel inzichtelijke en boeiende manier weer te geven. We hebben hun werk veel gebruikt om onze indrukken van de staat door te geven aan onze kaartontwerpers en 3D-artiesten.


    Omdat we in onze branche onze eigen visie op een staat moeten vertalen naar de rest van het ontwikkelingsteam, is elke DLC een verrassing voor mij. Ik ben echt geïnteresseerd om te zien hoe 3D-artiesten en kaartontwerpers onze opmerkingen en ideeën over het gevoel van Kansas gaan implementeren. Een kaartuitbreiding is altijd meer dan alleen een mechanische rangschikking van assets op de weg. Het is het idee van een geografisch en economisch gebied dat de ontwikkelaars in hun hoofd bouwen, terwijl ze aan een staat werken. Ik denk graag dat wij hen helpen, bij het creëren van dat interne imago.


    (Illustrative image)



    (Illustrative image)



    We hopen dat je hebt genoten van dit zeer vroege inzicht in wat je kunt verwachten in de komende Kansas DLC. Volg voor meer nieuws in de toekomst onze sociale media (TwitterInstagramFacebookTikTok) om nooit meer updates te missen. We kunnen niet wachten om je meer te laten zien!

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten