TruckStop Radio

    zaterdag 3 december 2022

    Texas - Community In Het Spotlicht

     De Texas DLC voor American Truck Simulator werd zo'n twee weken geleden gelanceerd en sindsdien werden we overstelpt met enorm positieve feedback. Onze ontwikkelaars houden de feedback, die nog steeds binnenkomt, nauw in het oog. Ondertussen vroegen we ons af hoe we een beetje liefde konden teruggeven aan de #BestCommunityEver en wat is beter dan enkele van jullie ervaringen in het spotlicht te plaatsen?!


    Laten we van start gaan met enkele schermafbeeldingen en video's die onze sociale media kanalen tot op de rand vulden. We houden ervan om over jullie reizen doorheen deze staat te lezen en zoals altijd zorgden we ervoor dat we de meest fantastische posts met iedereen binnen het bedrijf deelden. We raden jullie ten zeerste aan om ons te blijven taggen op sociale media (TwitterInstagramFacebookTikTok) en wij doen ons best om alles op de voet te volgen!












    Desalniettemin is de zee aan feedback die we krijgen, enorm groot en zijn we enorm onder de indruk over de vele positieve reviews die we krijgen op Steam. We waarderen het van iedereen dat ze ons vertellen over de beste delen van de DLC en tevens ook opbouwende kritiek verschaffen zodat wij ermee aan de slag kunnen. Wat volgt, zijn enkele van onze favoriete reviews. Wanneer je zelf nog een review wil schrijven, kan je dat nog steeds doen op de Texas Steam pagina.





    Nu we het daarover hebben ... de laatste kaart DLC heeft het voor elkaar gekregen om onder de aandacht te komen van game journalisten. Dat resulteerde in fantastische reviews, net zoals deze in PC Invasion



    We hebben ook contact opgenomen met enkele van jullie favoriete content creators (een paar zijn wel degleijk uit Texas!) en die waren op hun beurt zo vriendelijk om ons enkele korte reviews te schrijven over hun beleving met de Texas DLC. Lees en kijk naar wat zij te vertellen hebben over deze enorme uitbreiding op de wereld van American Truck Simulator.

    Texas was bij uistek de DLC waar het meest werd naar uitgekeken, sinds Colorado. Dit geldt toch voor mezelf en ik ben er zeker van, ook voor vele anderen. We wisten allemaal dat dit een huzarenwerk zou worden, maar ik dacht niet dat we zoveel inhoud konden verwachten in deze DLC! Zoveel grote steden, kleinere steden/gemeenten, uitgestrekte wegen en weilanden en alles ertussenin. Ik bleef maar zeggen dat ik enorm veel tijd zou nodig hebben om dit alles te verkennen. Ik ben een ruimtefanaat en voor mij was het dus wonderbaarlijk om het Johnson Space Center  te zien en het lanceringsplatform nabij Brownsville! Mijn favoriete deel en misschien niet zo opvallend voor anderen, is het feit dat er in bepaalde regios, hele grote afstanden zijn. Dat draagt bij aan de inleving die men ervaart wanneer men door deze, al ruim gedetailleerde, staat rijdt! Daar komt nog eens bij dat de truckstops enorm precies werden nagebouwd! Ik zeg het nogmaals, tot nu toe, één van de beste staten in de game! - RyaStream

    Texas! Ik ben een inwoner van de Lone Star Staat en voel me er volledig thuis. Ik keek al geruime tijd uit naar deze DLC en laat me jullie vertellen dat ik niet telleurgesteld bent. Van Dalhart naar El Paso of van Brownsville naar Longview ... de omgeving en landschappen zijn écht wel Texas! De nieuwe bedrijven en vrachten zijn echt een meerwaarde aan deze grote DLC waardoor het, niet alleen de grootste, maar ook de beste DLC ooit is voor American Truck Simulator. SCS heeft Texas zeker vertegenwoordigd door middel van alle grote en kleine details die aanwezig zijn. Ik zie jullie allemaal op de uitgestrekte wegen! - TruckinCowboy

    Laat me beginnen met "WOW"!!! Ik wist dat deze DLC fantastisch ging zijn, maar dit had ik totaal niet verwacht. Daar Texas mijn buurstaat is, is het plezierig om er te kunnen rondrijden wanneer ik maar wil. Ik was vooral verrast door de nauwkeurigheid waarmee de bezienswaardigheden werden gemaakt. De hele ervaring, er te rijden en nadien mijn bevindingen te delen met mijn community, was voor mij de top. Ik was zelfs in staat om een vergelijkingsfoto te maken, wanneer ik in Galveston was. Echt mooi. Bedankt, SCS Software, om ervoor te zorgen dat ik reeds voor de uitgave, deze content mocht delen met de #BestCommunityEver! - ThatGirlNisha

    Het is fantastisch om een game ontwikkelaar bezig te zien met het namaken van verschillende bezienswaardigheden en steden, om het spel zo realistisch mogelijk te maken. Als een echte Texaan, was het aangenaam om voor mijn community als gids op te treden en hen te vertellen en te tonen waar ik vandaan kom. Deze DLC bezorgt ons vele extra uren spelplezier met onze vrienden of alleen. Van bezienswaardigheden als Route 66 tot de brug van Corpus Christi ... er valt genoeg te zien én er zijn talloze opportuniteiten om mooie groepsfoto's en screenshots te nemen. "Alles is groter in Texas." - MoDoze


    Het is absoluut niet overdreven wanneer we zeggen dat we nogmaals omver geblazen werden door de kracht van de #BestCommunityEver. Samen met de lancering van deze DLC, houden we ook het #CruisingTexas evenement op World of Trucks en de community had slechts iets over twee weken nodig om het groepsdoel van 125.000.000 mijl (201.168.000 km) te behalen! Uitstekend! Maar er is echter geen reden tot paniek, want het evenement loopt nog tot 15 januari 2023, 23u59 UTC. er is dus nog tijd genoeg om jouw persoonlijke doel te behalen en de beloningen in de wacht te slepen. Lees er alles over in deze blogpost.

    Zoals jullie kunnen zien, worden we (nog steeds) sinds de lancering van de DLC, overstelpt met feedback. We zijn enorm blij dat dit project zoveel aandacht krijgt, want het was voor ons team een echte uitdaging om de Lone Star Staat te krijgen waar het zich nu bevindt. Jullie zijn een voor een enorm bedankt!

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten