TruckStop Radio

    donderdag 8 februari 2024

    Zwitserland Herwerking - Ontmoet het Team

    Met het Zwitserland Herwerkingsproject dat de eindstreep nadert, willen we je graag voorstellen aan het hardwerkende team achter de revitalisatie van dit prachtige land in Euro Truck Simulator 2.


    Ontmoet onze SCS Map Designers die aan dit project werken en lees hun beknopte boodschappen aan onze ongelooflijke #BestCommunityEver! We vertrouwen erop dat je zult genieten van deze kijk achter de schermen op hun werk aan de herbedachte Zwitserse kaart.

    Honza


    Ik ben in 2020 bij SCS komen werken en ben als Map Designer toegetreden tot het ETS2 herwerkingsteam. Zwitserland Herwerking is mijn eerste project in de leidende rol. Mijn verantwoordelijkheid was om het team te beheren en samen te werken met andere afdelingen. Vanuit een kaartperspectief heb ik de stad Genève ontworpen.

    Zwitserland, met zijn met sneeuw bedekte bergen, pittoreske meren en historische dorpen en steden, is zonder twijfel een prachtig land. Het herbergt ook een paar uitdagende routes. We wilden ze nauwkeurig vastleggen en ik geloof dat onze getalenteerde kaartontwerpers geweldig werk hebben geleverd en dat spelers het zullen waarderen.

    Jitka


    Ik ben een jaar geleden bij SCS Software gekomen en het is een droom die uitkomt om deel uit te maken van het herwerkingsteam en de Alpen af te ronden. Vanuit een filmachtergrond kreeg ik ook de kans om enkele cutscenes te doen. Het was vooral leuk om de uitkijkpunten bij Viamala en de Furka Pas te ontwerpen. Beide plaatsen waren ontworpen met een uitkijkpunt in gedachten en geven spelers dus de mogelijkheid om de plaats voorbij de weg te verkennen. Er was gewoon niet genoeg ruimte op de kaart voor zulke enorme bergen, dus moesten we al onze trucs uit de kast halen om het mogelijk te maken. Ik hoop echt dat het leuk zal zijn om door de Alpen te rijden en dat je met plezier terug zult keren naar Zwitserland om al zijn geheimen te ontdekken.

    Tomáš


    Ik werk nu al meer dan drie jaar bij SCS. Mijn eerste taken bestonden uit het herwerken van Duitse landschappen met velden en kleine steden rond de snelweg, maar ik wilde me richten op iets meer stedelijks en complex. Mijn kaartleider steunde mijn idee om een nieuwe luchthaven aan Stuttgart toe te voegen en daar vond ik mijn grootste passie voor steden. In het Zwitserland Herwerking project kreeg ik de opdracht om te werken aan de prachtige stad Bern. Het was behoorlijk uitdagend omdat Bern een adembenemende historische stad is met veel bezienswaardigheden en ik wilde de essentie ervan voor onze spelers herscheppen. Ik heb veel moeite gedaan voor details en de historische delen ervan, die soms niet meteen te zien zijn, omdat ze wachten om ontdekt te worden.

    Eliška


    Na een korte kennismaking met SCS bij de herwerking van Oostenrijk kreeg ik de geweldige kans om te werken aan de grootste stad van Zwitserland - Zürich. Het was een echte uitdaging, maar ik heb er veel van genoten en ik hoop dat je de lay-out die ik heb gemaakt leuk zult vinden. Ik ben ook de stad uitgegaan en heb wat landschapsarchitectuur gedaan op wegen richting Bern, Stansstadt en Basel. Maar mijn favoriete delen zijn de echt ingewikkelde gebieden zoals weegstations, grensovergangen en truckstops. Ik had veel plezier met het plannen van de grenzen in Basel of de tankstations in Oftringen. Ik hou van mijn werk en ik hoop dat je van mijn werk zult genieten.

    Pavel


    Door de natuur cruisen om prachtige landschappen, kleine dorpen of grote steden met hoogbouw en bezienswaardigheden te observeren kan leuk zijn, vooral met een missie en vanuit de cabine van een krachtige truck. Ik werk al vier jaar aan het ontwerpen van omgevingen in ETS2. Mijn eerste DLC was Iberia, wat erg uitdagend was. Toen toonde ik mijn liefde voor bergen in de herwerking van Oostenrijk, waarbij ik prachtige alpiene regio's creëerde die zowel uitdagend waren voor mij als voor elke bestuurder. Daarna ging het soepel over naar de Zwitserse Alpen. Ik hoop dat je van mijn creaties zult genieten.

    Jana


    Na vier jaar te hebben gewijd aan mijn rol bij SCS, blijven de schoonheid van bepaalde projecten me fascineren. Een vroeg hoogtepunt was de herwerking van Oostenrijk, waar mijn fascinatie voor de Alpen en de natuur wortel schoot. Het was tijdens deze opdracht dat ik verliefd werd op de adembenemende Alpen en het werken met de natuur in het algemeen. Daarom was ik enthousiast om aan Zwitserland en zijn prachtige landschappen te werken. Ik hoop oprecht dat ook jij plezier zult beleven aan het eindresultaat, omdat dit project een speciale plaats in mijn hart inneemt.

    De langverwachte Zwitserland Herwerking staat gepland voor zijn debuut met de aankomende 1.50-update. Om je een voorproefje te geven van wat er komt, bekijk onze korte videotrailer hieronder. We hopen dat je geniet van deze sneak peek en je klaarmaakt voor spannende truckavonturen in de prachtige Zwitserse landschappen!


    We hopen dat je het leuk vond om het team achter de herwerking van Zwitserland te ontmoeten. Vergeet niet om ons te volgen op onze sociale media (X/Twitter, Instagram, Facebook, TikTok) zodat je geen nieuws mist dat in de toekomst komt. We zien je op de herwerkte Zwitserse wegen!

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten