TruckStop Radio

    dinsdag 23 januari 2024

    Griekenland - Maak kennis met het Team

    Terwijl de ontwikkeling van de Griekenland-uitbreiding in volle gang is, willen we je voorstellen aan het hardwerkende team achter de creatie van onze volgende kaartuitbreiding voor Euro Truck Simulator 2.


    We hopen dat je geniet van deze presentatie van onze SCS Map Designers en hun korte berichten aan jou, onze #BestCommunityEver.

    Ilona


    "Ik werk sinds 2016 bij SCS Software. Ik begon oorspronkelijk als tester en verhuisde al snel naar de positie van kaartontwerper. Sindsdien heb ik de eer gehad om aan verschillende kaartprojecten te werken, zoals Italia, Beyond the Baltic Sea, Road to the Black Sea en kort aan Iberia."

    "De afgelopen vijf jaar werk ik als producent, wat inhoudt dat ik verantwoordelijk ben voor het zorgen dat projecten, zowel klein als groot, zonder grote problemen worden uitgebracht, evenals het behouden van een overzicht van het jaarlijkse plan van het bedrijf. Onder andere is mijn taak om interne kanalen op te bouwen en processen te creëren waardoor informatie alle collega's bereikt in ons steeds groter wordende bedrijf."

    "Daarnaast blijf ik werken aan kaart-DLC's voor ETS2, zoals het eerder genoemde Iberia, de prachtige Balkan en alle lopende herwerkingen van oudere DLC's. Momenteel ben ik verantwoordelijk voor het soepel verlopen van de Griekenland-uitbreiding."

    Prokop


    "Ik begon bijna acht jaar geleden bij SCS Software, na een paar jaar bij verschillende game-ontwikkelingsstudio's te hebben gewerkt. Ik begon als kaartontwerper, wat uiteindelijk leidde tot de rol van DLC-lead na een paar jaar. Ik heb succesvol twee DLC's geleid en uitgebracht - Iberia en West-Balkan. Omdat de ontwikkelingen van kaarten elk jaar complexer worden, ben ik onlangs overgestapt naar de positie van technisch lead, zodat ik het Griekenland-team en het ETS2-team als geheel kan bijstaan bij alle functionele technische aspecten van kaartmaken, van de juiste implementatie van nieuwe functies tot het oplossen van economische problemen. Hierdoor kunnen onze kaartontwerpers zich richten op visuele aspecten en de algehele sfeer van het spel, zonder de noodzaak om technische problemen boven op hun huidige werklast op te lossen."

    Ernest


    "Ik begon bij SCS Software in 2020 en werkte me op van junior kaartontwerper tot DLC-kaartleider. Ik begon in Iberia en hielp het enorme West-Balkan-DLC te bouwen. Werken aan Griekenland is mijn eerste project als leidinggevende. Ik houd me voornamelijk bezig met de visuele kant van de kaart en assisteer onze super getalenteerde en geweldige mappers, zodat ze zonder problemen kunnen werken en alles hebben wat ze nodig hebben. Ondanks dat Griekenland slechts één land is, is het bescheiden doel van het hele team natuurlijk om de meest indrukwekkende DLC ooit in Europa uit te brengen. Ik kan niet wachten om meer te laten zien."

    Michal


    "Ik werk al bijna vijf jaar op de kaartafdeling. Sinds Road to the Black Sea heb ik aan verschillende delen van de gamewereld gewerkt. Ik ben altijd geïnteresseerd geweest in milieuontwerp. Ik hou van natuur en architectuur en geniet ervan manieren te vinden om de illusie van een indrukwekkende en gedetailleerde wereld te creëren. Ik geloof in de waarde van schoonheid en hoop dat DLC Griekenland opnieuw mooier zal zijn dan alles ervoor. Ik hoop dat spelers genieten van het ontdekken van een interessante en unieke DLC."

    Libor


    "Toen ik op zoek was naar een nieuwe baan, was een van mijn belangrijke vereisten dat mijn werk mensen gelukkig moest maken. Ik kon me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de functie van kaartontwerper precies dat zou vervullen! Ik werk sinds eind 2022 voor SCS Software en de eerste DLC waar ik aan werkte was West-Balkan. Hoewel ik in een al lopend project sprong en voornamelijk hielp bij de afronding ervan, is het geweldig om de feedback van de spelers te horen en positieve reacties op ons werk te ontvangen. Ik ben er trots op dat ik heb gewerkt aan het prachtige gebied van het Durmitor National Park in Montenegro. Voor de Griekenland-uitbreiding kreeg ik de taak om de stad Ioannina en haar omgeving te creëren, en ik kijk al uit naar het eindresultaat. Spelers kunnen uitkijken naar een echte zomervakantiesfeer."

    Kristyna


    "Ik ben in 2020 bij SCS Software gekomen en ben begonnen met werken aan de Iberia-DLC, die toen al in volle productie was. Sindsdien heb ik de eer gehad om aan alle volgende ETS2-DLC's te werken. Gaandeweg genoot ik steeds meer van taken die fijn detailwerk vereisten, zoals tankstations, industriële gebieden, omringende depots, nederzettingen, kleine wegen en natuurlijk steden. Voor het West-Balkan-DLC werkte ik bijna uitsluitend aan Bosnië. Steden, kleine wegen, uitzichten op meren, valleien omgeven door rotsen, het was allemaal een plezier om op de kaart te creëren. In Griekenland wachten een paar wegen bij de noordelijke grenzen op me, en nog een aan de zuidkust die langs de kust aan de voet van de bergen slingert. Ik blijf echter het langst op het eiland, waar ik bezig ben met het creëren van de havenstad Chania. Ik geloof dat de Griekenland-uitbreiding verbazingwekkend rijk en gevarieerd zal zijn en dat er veel is om naar uit te kijken."

    Klara


    "Ik ben in mei 2023 bij SCS Software gekomen. In deze relatief korte tijd heb ik veel geweldige collega's ontmoet en veel belangrijke ervaring van hen opgedaan. Griekenland is een prachtig, onderscheidend land vol mooie natuur en steden met een rijke geschiedenis. Ik ben blij dat ik deel uitmaak van het team dat werkt aan de Griekenland-uitbreiding en ik zal proberen alle schoonheid van dit land zo goed mogelijk vast te leggen. Werken in de game-industrie is altijd een droom van mij geweest en ik ben dankbaar dat ik die droom heb kunnen waarmaken."

    Johana


    "Ik ben pas afgelopen november bij SCS Software gekomen, dus alles is nog een beetje nieuw voor me. Maar als kunststudent wist ik vanaf het begin dat ik me het meest zou vermaken tijdens het werken aan landschappen en landelijke gebieden - en mij is verteld dat dat precies is waarvoor ik ben gekozen voor de Griekenland-uitbreiding! Ik kijk uit naar dit project en hoop de Griekse natuur te kunnen vastleggen zoals ik dat in een schilderij zou doen."

    We hopen dat je genoten hebt van het ontmoeten van de teamleden achter de Griekenland-uitbreiding, die hard werken om een geweldige kaartuitbreiding te leveren. We kunnen niet wachten om meer van hun lopende werk met je te delen in de toekomst. Als je enthousiast bent over deze aankomende DLC, zorg er dan voor dat je deze toevoegt aan je Steam-wensenlijst! Tot de volgende keer, blijf op de weg!

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten