Niet zo lang geleden kondigden we een nieuwe DLC aan die naar American Truck Simulator komt, namelijk de uitbreiding van de Missouri-kaart. Nu lijkt het de juiste tijd om de helden voor te stellen die hard werken om de DLC zo snel mogelijk naar onze #BestCommunityEver te brengen!
We vertrouwen erop dat je deze showcase van de SCS-mapontwerpers en de leiding van de DLC-assets zult waarderen die momenteel betrokken zijn bij de Missouri-DLC, samen met hun korte boodschappen aan de #BestCommunityEver.
Patrik
Direct nadat het onderzoek was afgerond, was het duidelijk dat Missouri een interessante staat is met veel te bieden voor ons spel. Als leider en recente bezoeker van Missouri ben ik vastbesloten om een prachtige DLC te leveren vol met bosrijke natuur, heuvels, mooie uitzichten en interessante steden. We zijn eindelijk in de buurt van de rivier de Mississippi, wat altijd een grote mijlpaal voor mij was.
Tot nu toe proberen we ideeën te bedenken over hoe we zoveel schoonheid in onze schaal kunnen persen en niets belangrijks over het hoofd kunnen zien. Ik volg forumdiscussies vrij vaak om te zien wat spelers verwachten en ik probeer optimale oplossingen te vinden met anderen. We doen ons best, Missouri verdient het.
Pavel
Het is drie jaar geleden dat ik bij SCS Software ben begonnen als kaartontwerper. Vandaag sta ik voor de grootste uitdaging van mijn carrière. St. Louis, dat een heel grote stad is. Maar ik ben er dol op geworden omdat ik er in het echt ben geweest en alles wat ik creëer met mijn eigen ogen heb gezien. Wat ik het leukst vind, is de technische kant van het werk en de mogelijkheid om diep in de engine te duiken, de grenzen ervan te bereiken en de ervaring door te geven aan nieuwe collega's. Ik geniet het meest van steden en truckstops omdat het technisch uitdagende taken zijn.
Lukáš
Mijn reis bij SCS Software begon tijdens de Colorado-DLC, waar ik experimenteerde met mijn eerste landelijke wegen en kleine steden. Sindsdien maak ik deel uit van de teams voor de kaarten van Texas en Kansas. Ik zoek altijd nieuwe uitdagingen. Meteen na Amarillo, Corpus Christi en een aantal delen van Houston, was het tot nu toe Kansas City waar ik het meest van genoten heb. In de aankomende Missouri-DLC zal ik werken aan iets unieks qua aangepaste depots waar je naar uit kunt kijken!
Dubak
Ik werk al zes jaar voor het bedrijf en elk jaar wordt het werk interessanter. Ik werkte aan de Oregon, Washington, Colorado, Texas en Kansas-DLC's waar ik me meer richtte op steden en depots. In Missouri zal ik werken aan Springfield, waar je veel interessante gebieden kunt verwachten.
Jakub
Na Kansas is de Missouri-DLC mijn tweede project als kaartontwerper bij SCS. Hoewel ik me nu veel comfortabeler voel in het proces van het creëren van een interessante omgeving voor de speler, probeer ik mezelf nog steeds uit te dagen en de grenzen te verleggen van wat mogelijk is om te bereiken. In Missouri hoop ik echt dat ik de sfeer van US-36 en de stad Saint Joseph kan vastleggen en je de verborgen schoonheid van deze onopvallende plaatsen kan laten zien op een manier die hen de gerechtigheid geeft die ze verdienen.
El
Het is iets meer dan 4 jaar geleden dat ik bij SCS ben begonnen als kaartontwerper in 2019. Mijn belangrijkste verantwoordelijkheid voor Missouri is de stad Joplin en de omliggende wegen. Buiten de kaart focus ik me ook op het selecteren van generieke modellen die het beste zouden zijn voor onze DLC, die later worden gemaakt door ons geweldige 3D-graphics team. Wat ik het leukst vind om te creëren zijn kleinere steden en nederzettingen omdat ze meestal een zeer unieke architectuur en sfeer hebben.
Jakub
Ik kijk er erg naar uit om aan Missouri te werken omdat het bijna tegenovergesteld is aan waar ik eerder aan heb gewerkt. Daar komt bij dat ik voor het eerst een stad zal moeten maken, dus ik ben enthousiast om het resultaat daarvan te zien. Ik kijk nog steeds uit naar het werken aan snelwegen en snelwegen, omdat ik denk dat ik daar het meest bedreven in ben.
Falda
Ik ben verantwoordelijk voor de helft van de aangepaste depots voor Missouri. Ik heb er een aantal gemaakt voor Kansas en daarna voor Nebraska, maar nu werk ik aan verschillende depots die nog niet zijn aangekondigd. Deze nieuwe depots zullen nieuwe uitdagingen en ervaringen voor spelers met zich meebrengen. Dat is het deel dat ik het leukst vind aan deze baan, omdat het creëren van uitdagende lay-outs me laat nadenken over hoe spelers zullen reageren op alles wat ik voor hen heb voorbereid.
Filip
In Missouri kijk ik ernaar uit om Cape Girardeau te creëren, een onmiskenbare stad aan de rivier de Mississippi. Ik hoop de genius loci van de stad aan de rivieroever te vertalen, zowel in de meer industriële gebieden als in het stedelijke deel van de stad.
Seki
Deze maand vier ik mijn 8-jarig jubileum bij SCS. Als leidinggevende van DLC-assets heb ik de mogelijkheid om invloed uit te oefenen op welke geweldige landmarks, industrieën, standbeelden, muurschilderingen en andere gebouwen de uitbreiding zullen halen. Ik ben verantwoordelijk voor de perfecte staat van deze 3D-modellen zoals de St. Louis Gateway Arch, Jefferson Capitol, of Springfield Underground die je tegenkomt op je reizen. Ik kijk het meest uit naar de nieuwe mogelijkheden die deze staat ons zal bieden om in ons spel te brengen. Ik zal niet over details praten zodat ik je de verrassing niet ontneem. Ons team zal er alles aan doen om de DLC minstens zo goed af te leveren als de vorige.
We hopen dat je genoten hebt van het ontmoeten van het team dat werkt aan de uitbreiding van Missouri. Vergeet niet ons te volgen op onze sociale media (X/Twitter, Instagram, Facebook, TikTok) zodat je geen nieuws mist in de toekomst. Als je enthousiast bent over Missouri, voeg het dan toe aan je Steam-verlanglijstje!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten