TruckStop Radio

    zaterdag 2 maart 2024

    Missouri - Onderzoeksreis

    Vorig jaar reisde een aantal leden van ons American Truck Simulator-kaartteam naar de Verenigde Staten om de staat Missouri en de omgeving te verkennen. Onderweg verzamelden ze referenties en inzichten voor onze aankomende Missouri DLC. In deze blogpost bieden we je een kijkje in de spannende avonturen van het team.


    Het team, bestaande uit Patrik, Pavel, Ilona, El en Annie, bezocht niet alleen Missouri, maar ook de omliggende staten. "Elke keer dat we naar een staat gaan waar we aan werken, geeft het ons een nieuw perspectief op wat typerend is voor dat gebied, wat de sfeer en het karakter van de staat is," vertelt Patrik ons.


    Wat is het doel van een bezoek aan de staat in persoon wanneer je gewoon referentiefoto's kunt vinden of Google Street View kunt gebruiken? "Je krijgt sneller en nauwkeuriger inzicht in wat als generiek kan worden beschouwd, dus door een staat te bezoeken verkorten we de onderzoekstijd en verfijnen we de resultaten, zodat we ons assetteam kunnen instrueren over wat het gebied het beste beschrijft. Missouri is aanzienlijk heuvelachtiger vergeleken met Kansas, het landschap is glooiender en de hele staat ziet er groener uit," zegt Patrik.

    Geboeid door de rijke geschiedenis en levendige cultuur van de stad, voelde Pavel zich aangetrokken tot de unieke charme van St. Louis. "Ik vond St. Louis het beste. Ik was geïntrigeerd door de Gateway Arch, midden in het centrum. Ik had het voorrecht om helemaal naar de top van de Gateway Arch te kijken, en het uitzicht op de stad vanaf 200 meter hoogte was fenomenaal. Ik zal deze stad creëren voor onze spelers en het feit dat ik daar was, maakt mijn taak veel gemakkelijker, omdat het me deed realiseren wat het echte kenmerk van de stad is en wat zeker in ons spel moet zitten," deelt Pavel met ons.


    "Aangezien ik Amerikaanse steden live heb gezien, heb ik besloten er meer van te bouwen in ons spel. Het bouwen van steden in ons engine is een uitdaging die ik graag aanga. Naast de steden hield ik ook van de lokale natuur. Amerika is absoluut geweldig en verbergt veel schoonheid," zegt Pavel.

    St. Louis was waarschijnlijk de favoriete stad van het hele team, aangezien het ook Patrik boeide. "Mijn favoriete stad in Missouri is St. Louis, een stad met een geweldige sfeer en een unieke skyline vanwege de boog," zegt hij.

    "Ik vond ook Cape Girardeau leuk, waar we de brug in kaart brachten met een drone. We nemen graag een drone mee op reis om op plaatsen te komen die onbereikbaar zijn voor mensen met een camera en dingen te zien vanuit hoeken die niet zichtbaar zijn vanaf de weg, wat ons helpt ze beter te modelleren in de 3D-wereld. Meestal zijn dit bruggen, dammen en wegwerkzaamheden op heuvels. In Colorado gebruikte ons team de drone om het terrein buiten de weg in kaart te brengen en waren we in staat om de Million Dollar Highway beter te modelleren, wat een succes is volgens de reacties van de spelers, dus we willen hetzelfde doen hier", zegt Patrik.


    Het team moet zich voorbereiden op de reis om zoveel mogelijk inzichten uit hun reis te halen. "We wisten al welke steden en wegen we zouden bezoeken voordat we op reis gingen, en dit stelde ons in staat om ons beter voor te bereiden. Ik richtte me op Jefferson City, het Ozark-merengebied, een prachtige weg van Springfield naar Branson, en ook een beetje Branson zelf. Branson fascineerde me met zijn atypische architectuur en de prachtige omringende natuur. Ozark Lakes spraken me aan met hun natuurlijke schoonheid en het brede scala aan boten. In Jefferson City had ik een grappig incident in een autowasstraat, waar de wisselautomaat $20 nam en het niet terug gaf," vertelt Ilona ons.


    El deelt de hoogtepunten van de reis, van de bruisende straten van Kansas City tot de schilderachtige schoonheid van St. Louis en Joplin. "Mijn favoriete plaatsen die we hebben verkend, waren Kansas City met zijn ondergrondse pakhuizen, St. Louis en zijn brouwerij, Branson en Joplin. Joplin, de stad die ik zal recreëren in ons spel, was bijzonder opwindend om in persoon te zien. Ik was vooral onder de indruk van de bezienswaardigheden en muurschilderingen in het Route 66-muurschilderijpark. Een ander aspect van Joplin dat ik graag wil recreëren, is het grote vrachtwagenstop langs I-44, waar we even stopten," zegt El.


    Het team heeft ook enkele video's opgenomen van hun reis naar de VS, die we hebben samengevoegd tot één korte clip om van te genieten!


    We hopen dat je deze reis naar Missouri interessant vond. Vergeet niet om ons te volgen op onze X/Twitter, Instagram, Facebook en TikTok, zodat je geen nieuws mist over de Missouri DLC en onze andere projecten.


    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten