Sommigen van jullie hebben misschien de verschijning opgemerkt van de echte
wervingscampagnes van Schneider National in American Truck Simulator, een van
de grootste logistieke bedrijven in de Verenigde Staten? Ze worden weergegeven
op advertentieborden. Hoewel we eerder de in-game advertentieborden hebben
gebruikt om verschillende spannende updates te laten zien, zoals de komst van
nieuwe Kenworth-vrachtwagens en promoties voor ons WoTr-evenement, bevindt
deze nieuwe toevoeging zich nu in de testfase en we denken dat, als het stand
houdt, het iets waardevols aan te bieden heeft aan onze games en de
auto-industrie.
Onze primaire bedoeling gaat verder dan louter advertenties. We streven ernaar
kansen te bieden die de aandacht vestigen op interessante details binnen onze
gamewereld - dingen van waarde en diepere betekenis. De introductie van de
wervingscampagne van Schneider National bouwt voort op deze visie.
Daarom waren we verheugd om samen te werken toen Schneider National ons
benaderde met hun wens om hen te helpen met hun wervingscampagne, omdat het
iets nieuws biedt en ons ook in staat stelt om te voorzien in de behoefte van
de vrachtwagenindustrie in het algemeen, gezien het huidige tekort aan
vakmensen. Als een van de toonaangevende logistieke bedrijven in de VS staan
de reputatie en legitimiteit van Schneider National buiten kijf. We zagen
deze samenwerking als een kans om een nieuwe reis te beginnen en
experimenten uit te voeren die mogelijk een positieve impact zouden kunnen
hebben, en we zijn Schneider National dankbaar voor deze kans.
We respecteren je game-ervaring en willen ervoor zorgen dat deze plezierig en
meeslepend blijft. Wij zijn van mening dat het tonen van branchegerelateerde
inhoud in de game zowel relevant als nuttig kan zijn. Wie weet? Misschien is
er wel iemand die reageert op de advertentieborden of een vriend aanport om
eens te luisteren bij Schneider National en een heuse carrière start in de
vrachtwagenindustrie.
Voorlopig hebben we ATS gekozen als proeftuin voor deze dynamische
advertentieborden. Door te beginnen met inhoud die alleen in het Engels is,
kunnen we ons concentreren op het verfijnen van het experiment zonder de
complexiteit van vertalingen.
De positieve feedback die we hebben ontvangen van degenen die deze verandering
hebben opgemerkt, heeft ons geïnspireerd om door te gaan met het verkennen van
mogelijkheden en het bieden van zinvolle visuele middelen die verder gaan dan
traditionele advertenties. Samen kunnen we een meer meeslepende en
doelgerichte in-game wereld creëren en we zijn enorm verheugd om te zien waar
deze samenwerking ons in de toekomst zal brengen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten