Een paar leden van ons Euro Truck Simulator 2-team begaven zich enkele maanden geleden op een reis naar Griekenland. Hun doel? Referenties en inspiratie verzamelen om de Griekenland DLC voor onze #BestCommunityEver zo nauwkeurig mogelijk te creëren. Nu hebben we ze geïnterviewd over hun reis en hoe deze hen heeft geholpen!
Het team bestond uit Ilona, Michal, Karina, Jakub, David en Artur. Gedurende acht dagen reisden ze door Griekenland, van het zuiden tot het noorden, waarbij ze eilanden, kuststroken en binnenlandse gebieden verkenden.
"Onze eerste bestemming was het drogere en rotsachtige Kreta. Het klimaat weerspiegelt zich in de architectuur, die vol zit met balkons en loggia's die worden overschaduwd door luifels. Griekenland kwam op ons over als een zeer divers, cultureel en historisch interessant land met veel monumenten en belangrijke locaties. We hebben er enkele van in meer detail in kaart gebracht, zoals het Kanaal van Korinthe, de kloosters van Meteora en de Rio-Antirio-brug. Als onderdeel van onze reizen bezochten we ook een olijfgaard in de regio Messenië, waar we meer leerden over het proces van olijfolieproductie, een symbool van de Griekse keuken en cultuur," deelt Michal met ons.
De majestueuze kloosters van Meteora waren waarschijnlijk een van de favoriete plekken van het team, zoals Ilona beaamt. "Wat ik het leukst vond aan Griekenland was de alomtegenwoordige geur van diverse vegetatie en het kenmerkende landschap, dat we hopen vast te leggen in de DLC. De grootste parel voor mij was zeker de kloosters van Meteora," zegt Ilona.
Zoals het team bevestigt, is het een groot voordeel om het land zelf te zien voordat je eraan werkt om het in de game te implementeren. "Het was zeker nuttig om de plaatsen die ik op de kaart ga maken live te zien. Veel details die je niet op Google Maps opmerkt, of die niet zo opvallen, geven vaak een compleet andere dimensie en gevoel aan een plaats in persoon," zegt David.
Onze expeditie begon met de verwachtingen die waren gesteld tijdens ons vooronderzoek, zoals Jakub vertelt over het verhaal van de reis van het team door de gevarieerde terreinen van Griekenland, waar hij verliefd op werd.
"Toen we ons vooronderzoek deden, zagen we dat sommige van de wegen die we bekeken niet echt opwindend waren. Maar na het reizen door het land kan ik zeggen dat ik aangenaam verrast was. Rijdend door de bergachtige delen van Griekenland waren er geweldige uitzichten na elkaar. Zelfs de wegen tussen velden boden iets moois om naar te kijken. Als ik een memorabele plek zou moeten kiezen, zou het de Rio-Antirio-brug zijn. Deze strekt zich ongeveer 2880 meter uit en wordt omringd door bergen en zee, met donkere dreigende wolken in de lucht en de zon die erdoorheen schijnt. Dat was de eerste keer dat het in ons zicht kwam en het was een dramatische scène," zegt Jakub.
Een van de redenen waarom we de landen persoonlijk bezoeken, is om een algemeen gevoel te krijgen dat moeilijk te verkrijgen zou zijn via internetonderzoek. "Een van onze taken was om te kijken naar welk type huizen het meest voorkomt, zodat we alles kunnen kiezen dat door onze 3D-artiesten moet worden gemaakt om het land het beste te vertegenwoordigen. En we waren behoorlijk verrast hoe moeilijk dat was. Het is over het algemeen geen gemakkelijke taak om te doen, omdat elk land verschillende bouwstijlen heeft, enzovoort, maar wat we hebben geleerd is ook dat bijna elk huis anders was," deelt Jakub met ons.
De reis van Artur door Kreta opende niet alleen zijn ogen voor het levendige tapijt van het mediterrane eilandleven, maar onthulde ook de rijke landschappen en culturele smaken die essentieel zijn voor het injecteren van onze game met echte authenticiteit.
"Het gaf me belangrijke aspecten die niet mogen ontbreken in de game, die ik anders niet had opgemerkt als ik ze niet met mijn eigen ogen had gezien. Je kon zien dat het leven in Griekenland zich sterk richt op toerisme en olijven, die absoluut overal waren. Ik was tijdens de reis zeer verrast door hoe verschillend het landschap is in het noorden en zuiden van Griekenland. De meer zuidelijke gebieden werden gedomineerd door struiken en olijfboomgaarden en het noorden door bossen en traditionele rechthoekige velden. Voor mij is de algehele combinatie van zee, heuvels en bergen absoluut goddelijk en ik kan niet wachten om te zien hoe het eruit zal zien in onze game," vertelt Artur ons.
We kunnen niet wachten om je meer nieuws te brengen over deze aankomende kaartuitbreiding terwijl deze blijft worden ontwikkeld. Tot die tijd blijf verbonden met ons en alle laatste informatie via onze sociale-mediakanalen, zorg ervoor dat je ons volgt op X/Twitter, Instagram, Facebook en TikTok. Als je uitkijkt naar het rijden in deze kaartuitbreiding, zorg er dan voor dat je de Griekenland DLC toevoegt aan je Steam-wensenlijst!
(English)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten