TruckStop Radio

    zondag 2 juni 2024

    Nebraska - Community Spotlight

    Na de recente release van de Nebraska DLC voor American Truck Simulator, hebben we een overvloed aan feedback, foto's, video's en meer ontvangen via onze verschillende social media-kanalen. Naast waardevolle inzichten van content creators, waarderen we zowel de positieve reacties als de constructieve kritiek die we tot nu toe hebben gekregen!



    Vandaag zijn we blij om een deel van de content te belichten die dagelijks onze meldingen overspoelt, inclusief enkele video's die op YouTube voorbij zijn gekomen. We willen iedereen bedanken die de tijd heeft genomen om hun Nebraska DLC-content met ons te delen. Blijf die screenshots en video's delen door ons te taggen op X/Twitter, Instagram, Facebook en TikTok!


    De Steam Store-pagina voor de Nebraska DLC bruist ook van de reacties! Een oprechte dank aan iedereen die een moment heeft genomen om een recensie te delen of constructieve feedback te geven over Nebraska, het motiveert onze teams echt en helpt ons toekomstige verbeteringen aan te brengen.


    Als je hebt genoten van het rijden door de Cornhusker State en je recensie wilt delen, lezen we die graag! Je kunt je eigen recensie schrijven op onze Nebraska DLC Steam Store-pagina, scroll gewoon naar beneden om het daarvoor bestemde gebied te vinden.

    We hebben ook contact opgenomen met een paar van de vele content creators die de afgelopen weken live-streams hebben gedaan en/of video's hebben gemaakt over Nebraska, en we vroegen hen hoe ze genieten van de nieuwste map-uitbreiding voor American Truck Simulator! Dank aan degenen die zo genereus hun perspectieven deelden, waardoor wij ze aan onze bloglezers kunnen overbrengen.

    Prime Simulation

    "De Nebraska DLC is de nieuwste toevoeging aan de American Truck Simulator-kaart, en het stelt niet teleur! Ik had het absolute genoegen om Nebraska te ervaren tijdens de vroege toegangsfase en heb honderden mijlen afgelegd na de release – van oost naar west en alles daartussenin verkennen in 'The Cornhusker State'. SCS Software heeft de lat opnieuw hoger gelegd door de natuurlijke schoonheid, bezienswaardigheden en logistieke netwerken van de staat tot een uitzonderlijk niveau na te bootsen. Hoewel de Nebraska DLC veel geweldige eigenschappen heeft, is voor mij een hoogtepunt de gloednieuwe Dynamic Loading/Unloading-functie! Simpel gezegd... Het is baanbrekend! Van Omaha tot Scottsbluff biedt de Nebraska DLC iets voor elke ATS-speler." - Prime Simulations

    Duude


    "De Nebraska DLC is een briljante toevoeging aan American Truck Simulator. Telkens weer brengt SCS Software een DLC uit die steeds beter wordt. Ze hebben opnieuw fantastisch werk geleverd met deze DLC, waarvan ik weet dat veel ATS-spelers er echt van genieten. Het is geweldig om de wegen te verkennen en de vele gedetailleerde steden te ontdekken die deze geweldige DLC te bieden heeft. Het brengt een enorme hoeveelheid inleving en realisme, ik geniet echt van het verkennen van Nebraska en de prachtige landschappen onderweg. Ik dank SCS Software voor hun echt fantastische werk met de Nebraska DLC en al het werk dat ze in het verleden hebben gedaan. Ik kijk ernaar uit om te zien wat ze in de toekomst gepland hebben!" - Duude

    My Over-The-Road Trucking Adventure


    "Als voormalig vrachtwagenchauffeur heb ik ontelbare mijlen door Nebraska gereden op Interstate Highway 80 terwijl ik door het land reisde. Ik heb ook veel tijd besteed aan het laden en lossen in Grand Island, dus ik was verbaasd om de nauwkeurige recreatie van het gebied te zien, inclusief het belangrijkste truckstop daar; het zien van de tank en de caboose bij de ingang bracht echt herinneringen terug! Dank aan SCS voor het mogelijk maken om mijn avonturen door Nebraska opnieuw te beleven; jullie hebben het weer gedaan!" - My Over-The-Road Trucking Adventure

    Nightmare_Se


    "Opnieuw heeft SCS laten zien waartoe hun team in staat is met de nieuwste Nebraska release... Mijn verwachtingen voor deze DLC waren dat ik door een staat zou rijden zonder veel karakter, om zo te zeggen. Ik moet zeggen dat ik volledig ongelijk had. De bezienswaardigheden in Nebraska variëren van de meer natuurlijke landschappen zoals in eerdere DLC's tot meer historische bezienswaardigheden, interessante plaatsen en kleine stadjes met culturele betekenis. Na een week Nebraska verkennen, heb ik niet alleen meer geweldige content om te verkennen in American Truck Simulator, maar ook een les in de geschiedenis van de staat gekregen. Niet alles is gemarkeerd op de kaart als een fototrofee of uitkijkpunt, ontdekte ik snel na mijn eerste rit door Nebraska. Dus houd je ogen open tijdens het verkennen van deze geweldige DLC, want je weet nooit wat je daar allemaal zult vinden. De uitdaging is het vinden van de uitdaging." - Nightmare_Se
    We zijn enthousiast om jullie op de wegen van Nebraska te zien! Blijf je avonturen met ons delen door #CruisingNebraska te gebruiken op social media en volg ons voor het laatste nieuws. Tot dan, blijf trucken!


    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten