Eerder dit jaar heeft een team van 4 leden van ons American Truck
Simulator-kaartteam Nebraska en omliggende staten in de VS bezocht. Het doel
van hun reis was het verzamelen van referentiemateriaal en informatie, evenals
inspiratie opdoen ter voorbereiding op toekomstige projecten. In deze blog
delen we enkele hoogtepunten van wat het team heeft meegemaakt. Houd er echter
rekening mee dat de informatie en media die hier worden gepresenteerd, niet
bevestigen wat onze aankomende DLC zal bevatten.
Het team, bestaande uit Simon Endt (Saimon), Jan Vackar (Vacky), Antonin
Kachlar (Tony) en Petra Garlikova (Draky), begon aan een behoorlijke reis! Ze
reden meer dan 6.400 kilometer in 14 dagen en slaagden erin om grote steden,
depots, echte uitzichtpunten, truckstops en vele andere locaties te bezoeken.
"We bezochten 's werelds grootste treindepot in North Platte, bekeken Lake
McConaughy en doorkruisten steden als Grand Island, Columbus, Norfolk en meer.
We gingen zelfs te voet naar het Scottsbluff-monument," deelt Simon met ons.
Ze bezochten ook enkele unieke bezienswaardigheden, zoals 'Carhenge' - een
eigenzinnig popcultuur-icoon dat bestaat uit 39 auto's die zijn beschilderd en
gerangschikt om op het beroemde 'Stonehenge' in het Verenigd Koninkrijk te
lijken.
Het team kon ook enkele gebieden verkennen waarvan ze niet hadden verwacht ze
te bezoeken, dankzij hun GPS. Zo leidde een van deze reizen hen door een
offroad "shortcut" door een bos. Gelukkig waarschuwde de weg hen dat dit niet
de juiste route was, omdat ze een golfkarretje in de modder voor zich zagen
vastzitten. Dit kleine moment herinnerde het team eraan dat het hebben van de
juiste routes voor vrachtwagenchauffeurs belangrijk is, maar dat uitdagende
routes ook leuk kunnen zijn.
"We zijn het er allemaal over eens dat Amerika bezoeken onze ogen heeft
geopend. Het is belangrijk (voor ons) om het te ervaren en de informatie door
te geven aan onze teams op kantoor. De materialen die we gebruiken (uit
verschillende online bronnen) zijn een prachtige inspiratie, maar het zien van
het verkeer op de wegen, de complexiteit van elk logistiek gebied, de
diversiteit en diepte van het landschap, dat moet je ervaren," vertelt Simon
ons.
Dergelijke reizen zijn van onschatbare waarde voor het team, aangezien online
beeldmateriaal misleidend kan zijn, vooral als het gaat om hoogte en afstand.
Simon vertelt ons: "Wat we hebben gerealiseerd is hoe anders... de
afbeeldingen die we meestal gebruiken (als referentie), omdat deze
afbeeldingen vaak vertekend zijn in vergelijking met de werkelijkheid. De
foto's worden vaak genomen met een kleine brandpuntsafstand (visoog), waardoor
alles kleiner en verder weg lijkt, maar in werkelijkheid is het
tegenovergestelde waar, alles lijkt groter en dichterbij. Dat is iets wat we
aan ons team moeten overbrengen. En sprekend over dingen die dichterbij zijn,
kwamen we ook behoorlijk dichtbij enkele bizons op een locatie, erg spannend!"
Bij elke stop leerde het team iets nieuws over het gebied waar ze zich
bevonden. "Amerika heeft ons verrast met zijn uniciteit, en we werden verliefd
op iets anders in elke staat," aldus Simon. Het team benadrukte ook het belang
van evenwicht creëren in elke staat die ze ontwikkelen.
"Ik geloof dat elke staat zijn eigen karakter heeft," vertelt Simon ons, "iets
dat bekend is, dat overal gemeenschappelijk is en wat de hele staat
definieert. Soms draait het allemaal om kleine details, die details die zijn
ontstaan door de geschiedenis en cultuur van elke staat, maar je zult altijd
merken dat er iets anders is wanneer je de grenzen oversteekt. Het is iets
heel belangrijks voor mij, zodat degenen die daar wonen hun staat zullen
herkennen en bezoekers het zullen onthouden."
We kijken ernaar uit om te delen hoe deze onderzoeksreizen zich vertalen naar
onze virtuele recreatie van de staten in de toekomst. Tot die tijd hopen we
dat je hebt genoten van deze kleine inkijk in het proces van het creëren van
een nieuwe staat/regio en hoe onze teams ervaring en kennis opdoen over de
staten. Vergeet niet Nebraska aan je Steam-wishlist toe te voegen!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten