TruckStop Radio

    donderdag 9 november 2023

    Arkansas - Ontmoet het Team

    We zijn al een tijdje bezig met het uitdagende Arkansas DLC-project. Ondanks het noodzakelijke harde werk en toewijding hebben we nog niet de kans gehad om een shout-out te geven aan de vaak over het hoofd geziene helden binnen ons toegewijde team.


    We hopen dat je geniet van deze presentatie van de SCS-mapontwerpers die momenteel werken aan de Arkansas DLC en hun korte berichten aan de #BestCommunityEver.

    David



    Ik werk nu al zeven jaar bij SCS, en gedurende die tijd ben ik opgeklommen van testen naar kaartontwerp naar een leiderschapspositie als Map DLC Lead voor American Truck Simulator. In deze rol is mijn verantwoordelijkheid om het project van begin tot eind te leiden, wat voornamelijk inhoudt dat ik de rest van mijn team aanstuur, nauw samenwerk met andere afdelingen en in contact blijf met marketing. Onder mijn eerder uitgebrachte projecten vallen Wyoming, Montana en Oklahoma.

    Ons doel voor Arkansas is om het precies zo weer te geven zoals het is - vol met pittoreske stadjes, prachtige natuur en interessante bedrijven. We streven ernaar om nog een plezierige DLC te creëren die mensen aan hun ATS-collectie willen toevoegen.

    Joanna



    Het is bijna 3,5 jaar geleden sinds ik me bij het SCS-team heb aangesloten. Mijn eerste grote taak was het creëren van het Yellowstone Park in de Wyoming DLC. Het was een behoorlijke uitdaging, maar ook een opwindende missie voor een nieuweling. Terwijl ik aan deze taak werkte, besefte ik dat het creëren van landschappen en natuur het meest plezierige deel van mijn baan is. In Arkansas werk ik aan het kleine kuuroord Hot Springs en de prachtige omgeving ervan. Ik hoop dat het je bevalt!

    Vojta



    Ik ben in 2019 bij SCS gekomen en ben begonnen met werken aan de Colorado DLC, waar ik alle basisprincipes van de editor heb geleerd. Sindsdien heb ik gewerkt aan veel projecten zoals de herwerking van California, Wyoming, een beetje Texas, Montana, Oklahoma en nu Arkansas, waar ik verantwoordelijk ben voor Little Rock en het grootste deel van de I-40 die door de staat gaat. Wat ik het leukst vond, is de variëteit aan taken, van landelijke wegen en truckstops tot grote steden.

    Vopi



    Het is al vijf jaar geleden sinds ik me in 2018 bij SCS heb aangesloten. Tegenwoordig werk ik als Senior Map Designer, en tijdens mijn tijd hier heb ik mijn bijdrage geleverd aan DLCs zoals Washington, Colorado, Wyoming, Montana en Oklahoma, waar ik me meestal richtte op bergachtige gebieden, wegen en natuur in het algemeen. Ik ben enthousiast over Arkansas vanwege de weelderige en bosrijke sfeer. Natuurlijk is het niet het PNW, maar op sommige manieren doet het me denken aan werken aan Washington. Onder andere dingen ben ik verantwoordelijk voor het noordwestelijke deel van Arkansas rond Fayetteville, en ik hoop dat we enkele van de unieke kenmerken kunnen leveren zodat spelers ervan kunnen genieten.

    Jakub



    Het is een lange dag geweest op het werk of op school. Je bent moe; je hebt er genoeg van gehad. Het enige wat je voor de rest van je dag wilt doen, is ontspannen. En dus ga je trucken. Als mede-gamer begrijp ik het. Daarom probeer ik altijd deze regel te volgen: hoe mooi en accuraat je game ook is, als het niet leuk is om te spelen, zullen mensen het niet spelen. Het is binnenkort drie jaar geleden dat ik bij SCS ben begonnen als kaartontwerper voor DLC Montana, toen werkte aan Oklahoma, en nu doe ik mijn best om ervoor te zorgen dat je plezier hebt tijdens het trucken in Arkansas. Mijn favoriete delen van de kaart om te ontwerpen zijn kleine nederzettingen omdat ze die Amerikaanse plattelandssfeer hebben die ik leuk vind.

    Vladimír


    Dit is mijn zevende jaar als kaartontwerper bij SCS. Ik begon met een weg die Californië en Nevada via de Death Valley verbond. Daarna werkte ik aan kleinere steden en buurten, voornamelijk aan de kust van Californië en Oregon (Redwood-Sequoia), Utah (Vernal), Idaho (Salmon), Wyoming (Jackson), Montana (Wolfpoint-Sidney-Glendive), Oklahoma (Idabel-Broken Bow-Hugo) en nu werk ik aan een weg van De Queen naar Texarkana in Arkansas. Ik geniet het meest van het werken met de details van industriële gebieden en kleine steden.

    Adam


    Ik ben begin 2022 bij SCS begonnen als junior kaartontwerper zonder enige eerdere professionele werkervaring in game-ontwikkeling. Ik kwam in een later productiestadium van Montana, waar ik enkele snelwegen en nederzettingen heb gemaakt. Daarna werkte ik aan delen van steden in Texas en daarna aan Oklahoma, helemaal aan het begin, zodat ik creatieve vrijheid had. Tegenwoordig werk ik aan Arkansas, dat verreweg mijn favoriete project is. Delen van de kaart waar ik aan werk, inspireren me, en ik voel me gezegend om specifiek aan deze DLC te werken.

    Jáno


    Het is bijna drie jaar geleden sinds ik begon te werken als kaartontwerper bij SCS. In het begin werkte ik aan de stad Sacramento voor het California Rework-project. Later sloot ik me aan bij het team van Davido en begon ik kleine verlaten nederzettingen, uitgestrekte vlakten en prachtige landschappen te ontwerpen, waar ik echt van genoot. Je kunt er een paar vinden in de Texas, Montana of Oklahoma DLCs. Momenteel richt ik me op het oostelijke deel van Arkansas, en ik hoop echt dat de nieuwe DLC leuk en opwindend zal zijn om te spelen.

    Zuzu


    Het is bijna 4 jaar geleden sinds ik me als junior kaartontwerper bij SCS heb aangesloten. Ik begon met kleine wegen in Idaho en ontdekte al snel dat mijn interesse lag in de meer technische aspecten van het maken van kaarten. Nu, als onderdeel van het Arkansas-team, ben ik verantwoordelijk voor weglay-outs, zoals complexe knooppunten en truckstops. In Arkansas streef ik ernaar om uitkijkpunten te creëren in prachtige landschappen, gemaakt door mijn collega's.

    Lukáš


    Ik werk nu bijna drie jaar bij SCS Software, en elke daarvan is absoluut fantastisch geweest. Sindsdien heb ik gewerkt aan Montana, Oklahoma, en nu natuurlijk de Arkansas DLC, maar ook een paar delen van de herwerkte California en Texas. Wat betreft Arkansas werk ik aan enkele nederzettingen en een naamloze stad die misschien wel of niet wat goud bevat. Maar waar ik echt van hou aan Arkansas is het platteland. Mijn absolute favoriete plekken zijn de moerassen, veengebieden en overwoekerde bosrivieren. Ik probeer altijd hun ware ziel vast te leggen. Ik wou alleen dat Arkansas een beetje groter was, zodat we misschien een paar van die plekken konden weven.


    We hopen dat je deze korte afwijking van onze gebruikelijke op de kaart gerichte blogcontent hebt gewaardeerd. Het team doet zijn uiterste best om een uitzonderlijke ervaring te leveren, en we kijken er reikhalzend naar uit om meer van hun lopende projecten in de toekomst te onthullen. Intussen blijf op de hoogte van de blog of volg ons op socialemediaplatforms (XInstagramFacebookTikTok) voor eventuele komende updates.

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten