We zijn al een tijdje bezig met het uitdagende Arkansas DLC-project. Ondanks
het noodzakelijke harde werk en toewijding hebben we nog niet de kans gehad om
een shout-out te geven aan de vaak over het hoofd geziene helden binnen ons
toegewijde team.
We hopen dat je geniet van deze presentatie van de SCS-mapontwerpers die
momenteel werken aan de Arkansas DLC en hun korte berichten aan de
#BestCommunityEver.
David
Ik werk nu al zeven jaar bij SCS, en gedurende die tijd ben ik opgeklommen
van testen naar kaartontwerp naar een leiderschapspositie als Map DLC Lead
voor American Truck Simulator. In deze rol is mijn verantwoordelijkheid om
het project van begin tot eind te leiden, wat voornamelijk inhoudt dat ik de
rest van mijn team aanstuur, nauw samenwerk met andere afdelingen en in
contact blijf met marketing. Onder mijn eerder uitgebrachte projecten vallen
Wyoming, Montana en Oklahoma.
Ons doel voor Arkansas is om het precies zo weer te geven zoals het is -
vol met pittoreske stadjes, prachtige natuur en interessante bedrijven. We
streven ernaar om nog een plezierige DLC te creëren die mensen aan hun
ATS-collectie willen toevoegen.
Joanna
Het is bijna 3,5 jaar geleden sinds ik me bij het SCS-team heb aangesloten.
Mijn eerste grote taak was het creëren van het Yellowstone Park in de
Wyoming DLC. Het was een behoorlijke uitdaging, maar ook een opwindende
missie voor een nieuweling. Terwijl ik aan deze taak werkte, besefte ik dat
het creëren van landschappen en natuur het meest plezierige deel van mijn
baan is. In Arkansas werk ik aan het kleine kuuroord Hot Springs en de
prachtige omgeving ervan. Ik hoop dat het je bevalt!
Vojta
Ik ben in 2019 bij SCS gekomen en ben begonnen met werken aan de Colorado
DLC, waar ik alle basisprincipes van de editor heb geleerd. Sindsdien heb ik
gewerkt aan veel projecten zoals de herwerking van California, Wyoming, een
beetje Texas, Montana, Oklahoma en nu Arkansas, waar ik verantwoordelijk ben
voor Little Rock en het grootste deel van de I-40 die door de staat gaat.
Wat ik het leukst vond, is de variëteit aan taken, van landelijke wegen en
truckstops tot grote steden.
Vopi
Het is al vijf jaar geleden sinds ik me in 2018 bij SCS heb aangesloten.
Tegenwoordig werk ik als Senior Map Designer, en tijdens mijn tijd hier heb
ik mijn bijdrage geleverd aan DLCs zoals Washington, Colorado, Wyoming,
Montana en Oklahoma, waar ik me meestal richtte op bergachtige gebieden,
wegen en natuur in het algemeen. Ik ben enthousiast over Arkansas vanwege de
weelderige en bosrijke sfeer. Natuurlijk is het niet het PNW, maar op
sommige manieren doet het me denken aan werken aan Washington. Onder andere
dingen ben ik verantwoordelijk voor het noordwestelijke deel van Arkansas
rond Fayetteville, en ik hoop dat we enkele van de unieke kenmerken kunnen
leveren zodat spelers ervan kunnen genieten.
Jakub
Het is een lange dag geweest op het werk of op school. Je bent moe; je hebt er
genoeg van gehad. Het enige wat je voor de rest van je dag wilt doen, is
ontspannen. En dus ga je trucken. Als mede-gamer begrijp ik het. Daarom
probeer ik altijd deze regel te volgen: hoe mooi en accuraat je game ook is,
als het niet leuk is om te spelen, zullen mensen het niet spelen. Het is
binnenkort drie jaar geleden dat ik bij SCS ben begonnen als kaartontwerper
voor DLC Montana, toen werkte aan Oklahoma, en nu doe ik mijn best om ervoor
te zorgen dat je plezier hebt tijdens het trucken in Arkansas. Mijn favoriete
delen van de kaart om te ontwerpen zijn kleine nederzettingen omdat ze die
Amerikaanse plattelandssfeer hebben die ik leuk vind.
Vladimír
Dit is mijn zevende jaar als kaartontwerper bij SCS. Ik begon met een weg
die Californië en Nevada via de Death Valley verbond. Daarna werkte ik aan
kleinere steden en buurten, voornamelijk aan de kust van Californië en
Oregon (Redwood-Sequoia), Utah (Vernal), Idaho (Salmon), Wyoming (Jackson),
Montana (Wolfpoint-Sidney-Glendive), Oklahoma (Idabel-Broken Bow-Hugo) en nu
werk ik aan een weg van De Queen naar Texarkana in Arkansas. Ik geniet het
meest van het werken met de details van industriële gebieden en kleine
steden.
Adam
Ik ben begin 2022 bij SCS begonnen als junior kaartontwerper zonder enige
eerdere professionele werkervaring in game-ontwikkeling. Ik kwam in een
later productiestadium van Montana, waar ik enkele snelwegen en
nederzettingen heb gemaakt. Daarna werkte ik aan delen van steden in Texas
en daarna aan Oklahoma, helemaal aan het begin, zodat ik creatieve vrijheid
had. Tegenwoordig werk ik aan Arkansas, dat verreweg mijn favoriete project
is. Delen van de kaart waar ik aan werk, inspireren me, en ik voel me
gezegend om specifiek aan deze DLC te werken.
Jáno
Het is bijna drie jaar geleden sinds ik begon te werken als kaartontwerper
bij SCS. In het begin werkte ik aan de stad Sacramento voor het California
Rework-project. Later sloot ik me aan bij het team van Davido en begon ik
kleine verlaten nederzettingen, uitgestrekte vlakten en prachtige
landschappen te ontwerpen, waar ik echt van genoot. Je kunt er een paar
vinden in de Texas, Montana of Oklahoma DLCs. Momenteel richt ik me op het
oostelijke deel van Arkansas, en ik hoop echt dat de nieuwe DLC leuk en
opwindend zal zijn om te spelen.
Zuzu
Het is bijna 4 jaar geleden sinds ik me als junior kaartontwerper bij SCS
heb aangesloten. Ik begon met kleine wegen in Idaho en ontdekte al snel dat
mijn interesse lag in de meer technische aspecten van het maken van kaarten.
Nu, als onderdeel van het Arkansas-team, ben ik verantwoordelijk voor
weglay-outs, zoals complexe knooppunten en truckstops. In Arkansas streef ik
ernaar om uitkijkpunten te creëren in prachtige landschappen, gemaakt door
mijn collega's.
Lukáš
Ik werk nu bijna drie jaar bij SCS Software, en elke daarvan is absoluut
fantastisch geweest. Sindsdien heb ik gewerkt aan Montana, Oklahoma, en nu
natuurlijk de Arkansas DLC, maar ook een paar delen van de herwerkte
California en Texas. Wat betreft Arkansas werk ik aan enkele nederzettingen
en een naamloze stad die misschien wel of niet wat goud bevat. Maar waar ik
echt van hou aan Arkansas is het platteland. Mijn absolute favoriete plekken
zijn de moerassen, veengebieden en overwoekerde bosrivieren. Ik probeer
altijd hun ware ziel vast te leggen. Ik wou alleen dat Arkansas een beetje
groter was, zodat we misschien een paar van die plekken konden weven.
We hopen dat je deze korte afwijking van onze gebruikelijke op de kaart
gerichte blogcontent hebt gewaardeerd. Het team doet zijn uiterste best om een
uitzonderlijke ervaring te leveren, en we kijken er reikhalzend naar uit om
meer van hun lopende projecten in de toekomst te onthullen. Intussen blijf op
de hoogte van de blog of volg ons op socialemediaplatforms (X, Instagram, Facebook, TikTok) voor eventuele komende updates.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten