TruckStop Radio

    woensdag 15 november 2023

    West-Balkanen - Community In het Spotlicht

    Na de recente release van de West-Balkans DLC voor Euro Truck Simulator 2 zijn we overspoeld met feedback vanuit alle richtingen. Het verwarmt onze harten om de lading screenshots en video's op verschillende socialemediaplatforms te zien, die de avonturen van de #BestCommunityEver laten zien, samen met de onschatbare ervaringen van content creators. We waarderen zowel positieve gevoelens als constructieve kritiek.


    Vandaag zijn we enthousiast om een glimp van deze feedback te delen, te beginnen met het visuele feest van screenshots en video's die onze socialemediakanalen overspoelen. De verhalen van onze #BestCommunityEver-leden op de wegen van de West-Balkans blijven ons boeien, en we hebben de gewoonte aangenomen om jullie posts intern te delen. Blijf die screenshots en video's sturen door ons te taggen op onze sociale media XInstagramFacebookTikTok.






    De Steam-pagina voor West-Balkans bruist van positieve vibes, dankzij de talloze lovende recensies die het heeft ontvangen. Een oprecht dankjewel aan iedereen die de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten of constructieve feedback te geven over de West-Balkans! Hier zijn een paar hoogtepunten. Als je je eigen recensie wilt bijdragen, voel je vrij om dat te doen op de West-Balkans Steam Store-pagina.


    Onze nieuwste DLC heeft ook de aandacht getrokken van enkele officiële persaandacht, bijvoorbeeld het Soda Game-portaal dat het een geweldige recensie gaf! Als je twijfelt over het toevoegen van de West-Balkans aan je Euro Truck Simulator 2-kaart, bekijk dan het volledige artikel.


    Bovendien hebben we contact opgenomen met enkele van jullie geliefde content creators, die onvermoeibaar hun vrachtwagenavonturen hebben opgenomen en gestreamd in de nieuwe kaartuitbreiding. Een grote shoutout naar deze creators voor het delen van hun inzichten en ons toestaan deze door te geven aan onze bloglezers.


    "Een jaar geleden begon ik Euro Truck Simulator te spelen en sindsdien wachtte ik op deze DLC en eindelijk is het er! De nieuwe West-Balkans DLC is geweldig en ik was enthousiast om in al de nieuwe landen te rijden. De steden waar je doorheen kunt rijden zijn echt goed gemaakt, en er zijn er veel! De DLC bevat veel prachtige landschappen en mooie details. Ik heb echt genoten van het verkennen van de verschillende bezienswaardigheden. Ik ben gestopt bij de uitkijkpunten om ze zowel overdag als 's nachts te bekijken, wat ik moet bekennen me soms een beetje over de snelheidslimiet heeft laten gaan om mijn lading op tijd af te leveren. Ik reis graag in het echte leven, en ik heb het geluk gehad om enkele van de plaatsen die in deze DLC worden getoond, te bezoeken. Ik kan met heel mijn hart getuigen dat de ontwikkelaars een uitstekende job hebben gedaan om de essentie en het uiterlijk van deze locaties vast te leggen." - SWE_Beforewefall.


    "De West-Balkans zijn een geweldige DLC. Het ontwikkelingsteam heeft zichzelf opnieuw overtroffen. Elk van de acht landen heeft zijn eigen sfeer en vangt zijn unieke karakter, zoals in het echte leven. Bijzondere aandacht moet worden besteed aan het verbluffende detail van de wegen en vooral de steden. De hoofdstad van Albanië zal lang in mijn hart blijven hangen, en ik zal daar keer op keer terugkeren. De kuststeden zullen je direct onderdompelen in een sfeer van ontspanning en vrije tijd. Voor degenen die genieten van uitdagend parkeren, zijn er een paar plaatsen waar je al je eerder opgedane ervaring moet laten zien. In één woord, de Balkan is mijn liefde!" - TheAlive55.


    "Of het nu ging om het uitzicht op zee vanaf de snelwegen in Kroatië, de bochtige wegen in Montenegro of het verkennen van steden als Tirana en Sarajevo, er was altijd iets te zien. Ik heb echt genoten van het verkennen van de verschillende geheime wegen, waar het op veel plaatsen een echte uitdaging was om met een oplegger te rijden. Mijn absolute favoriete locatie is de weg naar het Crno Drvo magazijn - ten noorden van Nikšić in Montenegro. Deze locatie ziet er misschien gewoon uit op de kaart, maar de rit hier naartoe nam letterlijk mijn adem weg. Een bochtige weg met uitzicht op de bergen, met een rivier langs de weg. Met zo'n uitzicht is het moeilijk om je ogen op de weg te houden. Ik heb elk moment van het verkennen van de nieuwe West-Balkans DLC genoten. Bedankt SCS Software voor de kans om deze nieuwe content te bekijken als onderdeel van Early Access." - Gamekeepers_cz.


    "West-Balkans is een DLC die je zonder aarzeling moet krijgen! Voor onze community was het een opwindend moment om door Servië te rijden, het land van herkomst van ons team. We hebben echt genoten van het maken van foto's op de gekleurde brug naar Belgrado. Je zult ook enkele echt uitdagende verborgen wegen en andere geweldige plaatsen tussen de bergen en de zee vinden. Sommige van de kleinere benzinestations zijn perfect om rond te hangen en wat foto's te maken voor je album. Ik had plezier in mijn eentje te spelen en wat zware ladingen af te leveren op uitdagende wegen met twee pilot-chauffeurs die me hielpen. Bedankt SCS Software dat je me hebt opgenomen in de vroege toegang. Ik heb genoten van het delen van deze nieuwe content met mijn community." - SRB_Yolas.


    En tot slot willen we onze oprechte bewondering uiten voor de gezamenlijke kracht van de #BestCommunityEver. Om de DLC-release te vieren, hebben we een World of Trucks-evenement geïnitieerd met een community-doel om 300.000.000 kilometer te rijden bij het bezorgen van vracht naar of vanuit elke stad in de West-Balkans en/of Road to the Black Sea DLC. Verbazingwekkend genoeg heb je dit doel in minder dan twee weken overschreden. Kudos! Een vriendelijke herinnering, je hebt nog tot 19 december om 23:59 UTC om je persoonlijke beloningen op te eisen, gedetailleerd in de toegewijde blogpost.

    Ter afsluiting willen we onze dankbaarheid uitspreken voor de algehele feedback en een bescheiden buiging maken voor de monumentale steun. Onze ontwikkelaars storten hun passie in gamedesign, en het zien resoneren door zo'n ongelooflijke feedback is werkelijk hartverwarmend. Dank aan jullie allemaal enorm!

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten